PREV
NEXT
  • "... Mic-Media staat voor een vakkundige, correcte en vooral snelle dienstverlening!!! ..."

    Willem de Volder - De Volder communicatie

  • "... Super bedrijf! Regelt het zoals het hoort! ..."

    Nick Hoffman - The Little Car Company - alles voor Mini's

  • "... Het tekent Corné: niet alleen tot het uiterste gaan voor opdrachten die hij krijgt, maar ook zien en melden wat er verder zoal beter kan...."

    Laurens van Voorts - Sprinkels Hq

  •   "... Prima service!! Betrouwbare partner voor al onze ICT zaken ..."

    Ray van Mook - Boom Financiële Diensten

  • "... Ik werk al een tijd met Mic-Media samen en ben daar heel tevreden over. ..."

    Walter van den Elsen - TeamplaymetBelbin - Investeren in Mensen - AmbitionLab

Werken in de Cloud tot 40 TerraByte aan ruimte.

Leer zelf of besteed uit?

Wij van Mic-Media weten waar we mee bezig zijn met het beheer en onderhoud van websites. Het kan daarom wellicht handig zijn als u zelf niet de mogelijkheden heeft om uw websites of webwinkel te onderhouden dit uit te besteden aan een professional. Zoals u reeds op onze site heeft kunnen lezen is het mogelijk om uw website zelf te onderhouden met een content management systeem. Mocht u echter niet de tijd hebben of te sporadisch iets op de website willen plaatsen dan kunnen wij dit voor u uitvoeren. U levert aan wat er in moet en wij vullen uw website of webwinkel met de laatste informatie.

Dit alles omsluiten we met een heldere overeenkomst waar u de keuze krijgt wat wij uitvoeren en in welk tijdsbestek.

 

 

Onderhoud - Content Management systeem / Winkelsoftware / betaalsystemen / POS- koppeling

Op het moment wanneer uw website of webwinkel wordt gebouwd hanteren we een bepaald content management systeem met een bepaalde versie. Vaak komen later updates beschikbaar van het systeem of van een koppeling met bijvoorbeeld een socialmedia website. Deze werkzaamheden zijn vaak technisch gerelateerd maar wel noodzakelijk. Wij voorzien u in de vorm van een vast onderhoudstarief voor uw website of webwinkel om deze te voorzien van de laatste updates. Op deze manier is uw website of koppeling altijd up to date en beschermd voor de toekomst. Vraag ernaar bij uw kennismaking!

Uw website moet gevonden worden!

Standaard worden alle websites welke worden  gebouwd door Mic-Media zoekmachine vriendelijk ingericht. Dit wil zeggen dat zoekmachines zoals Google en Bing uw website makkelijk kunnen opnemen in hun structuur nadat wij de aanmelding hebben verzorgt.  Op basis van zoekwoord criteria wordt de website aangepast aan uw doelgroep en zult u beter worden gevonden in de zoekresultaten. Onze trackrecord is niet mis, want de meeste websites staan in de Top 10 vermeld in bijvoorbeeld Google.

Zoekmachine vriendelijk maken van websites is niet alleen een kwestie van aanmelden, u wilt namelijk ook na de lancering van uw website nog altijd worden gevonden. Daarom installeren we in uw website een deel dat er voor zorgt dat bij alle wijzigingen welke u doorvoert de gegevens automatisch worden doorgegeven aan de zoekmachine. U blijft hierdoor zichtbaar.

Mocht u in een doelgroep zitten waar de con-collega's ook druk bezet zijn zullen we eerst een analyse maken om een duidelijk beeld te krijgen waar we ons samen het beste op kunnen richten. Hierdoor krijgen we goed in beeld waar we onze techniek op moeten gaan richten, zodat ook uw website goed wordt gevonden na de aanmelding.

Meten is weten, zo luidt het standaard spreekwoord. Nadat het project is afgerond wilt u natuurlijk zien wat er op uw website gebeurt. Door de koppeling van online statistieken krijgt u een duidelijk overzicht van waar u bezoekers vandaan komen en wat zij op uw website doen. Bezoekers aantallen kunnen hoog zijn maar conversies (het daadwerkelijk binnenhalen van klanten of aankopen) is evenmin zeer belangrijk. Door de koppeling van bijvoorbeeld Google Analytics aan uw website krijgt u een compleet overzicht van alle bezoekers op uw website. Kies er dus altijd voor om deze optimale manier van meten aan uw website te laten koppelen.

Naast het optimaliseren van de website kunt ook denken aan de online advertentiemarkt.  Mic-Media bied u de mogelijkheid om gebruik te maken van Google Adwords, Dit advertentieplatform binnen de zoekmachine Google geeft u de mogelijkheid betaald op de eerste positie van Google te komen aan de hand van uw zoekterm criteria. Indien u een campagne wilt starten bespreken we dit graag met u.

 

Stay in touch, verstuur u klanten een nieuwsbrief!

Nieuwsbrieven versturen op een makkelijke manier. Mic-Media koppelt vanuit het Content Management Systeem direct uw nieuwsbrief. Bezoekers kunnen zich aan- en afmelden in de site zoals de wetgeving dit aangeeft.

Door gebruik te maken van eventueel verschillende lay-outs van uw nieuwsbrief krijgen de ontvangers van uw nieuwsbrief altijd een frisse uitstraling in zijn of haar mailbox. Tevens heeft u volledig invloed op de inhoud van de nieuwsbrief welke u verstuurd,
- U kunt bijvoorbeeld artikelen uit uw website doorplaatsen naar de Nieuwsbrief
- U heeft inzicht in de statistieken van de gelezen/geopende nieuwsbrieven welke u heeft verstuurd
- U voegt eenvoudig afbeeldingen in in uw nieuwsbrief
- U kunt ervoor kiezen de nieuwsbrief automatisch te laten versturen of vooruit laten plannen.

 

MailChimp

Standaard oplossingen op internet zijn er ook. Zo kunt U er bijvoorbeeld ook voor kiezen uw inschrijvingen direct te laten koppelen vanuit uw website naar MailChimp. Alle inschrijvingen worden dan direct verwerkt binnen het pakket van MailChimp en u verstuurt de nieuwsbrieven via MailChimp naar de aangesloten leden.

Marketing

Wist u dat een nieuwsbrief versturen naar bestaande klanten of leden nog altijd de nummer twee is op het gebied van conversie. Nieuwsbrieven zijn ideaal om te koppelen aan webwinkels om uw klanten nieuwe producten of aanbiedingen te versturen. Directe links naar de producten verwerven dan een hoge conversie en u klant blijft op de hoogte van uw productaanbod.

Websites bouwen naar aanleiding van het functioneel ontwerp en daarbij uiteraard volledig responsive.

Responsive websites zijn beschikbaar op alle apparaten waar we tegenwoordig over kunnen beschikken, zo worden de websites welke we maken automatisch geschaald op de verschillende schermen, u kunt denken aan bijvoorbeeld; telefoons, tablets maar ook aan televisies tegenwoordig. Steeds vaker zien wij in de statistieken van onze klanten dat deze apparaten vaker worden gebruikt om websites te bezoeken. Een snelle en toegangelijke website is daarom Responsive made by Mic-Media.

Tijdens de bouw van een website zijn er verschillende stadia om ook uw website tot een succes te maken. Zo spreken we met elkaar af wat de inhoud wordt, welke afbeeldingen en technische set-up het beste bij uw website gaat passen. Wilt u uw website bijvoorbeeld zelf onderhouden dan maken we gebruik van verschillende content management systemen waarbij u zelf de mogelijkheid hebt om bijvoorbeeld nieuws of portfolio items te plaatsen. Op deze manier blijft uw website up to date. Heeft u een speciale wens dan maken we deze graag op maat.

 

Zoekmachines standaard in elke website.

Al onze websites die worden opgeleverd krijgen automatisch een zoekmachine optimalisatie. U wilt toch ook gevonden worden? Door onze ruime kennis van zoekmachine technieken kunnen wij uw website nu en in de toekomst vindbaar maken en houden. Ook een koppeling met bijvoorbeeld Google Analytics is uiteraard standaard, hierdoor hebt u realtime inzicht in de bezoekers van uw website.

Facebook, Twitter koppelen kan uiteraard.

Social media is niet meer weg te denken in uw website. De manier waarop bespreken we graag met u zodat u uw website van het laatste nieuws via Twitter of Facebook kan voorzien. Mensen triggeren om bijvoorbeeld uw pagina op Facebook te "liken"  kan op verschillende manieren in uw website worden gekopppeld.

 

Corné Mic-Media

2000 -2020 mic-Media 20 jaar in bUSINESS.

We noteren juli 2000, de start van Mic-Media. Nu we bijna in 2020 zitten kijken we terug op een bevlogen tijd met simpele en extreem complexe vraagstukken. Het lijkt een hele tijd 20 jaar in business als ik erop terug kijk. Echter in onze brache blijf je altijd alert en pas je telkens aan aan de omstandigheden en nieuwe techniek. Ik kan mij de eerste website voor een bouwbedrijf nog als de dag van gisteren herinneren. Heerlijk om zonder tools websites te mogen maken, maar direct in de code. Het eerste Content management systeem leverde we op in 2001 om vervolgens in 2002 ons te begeven in de E-commerce markt. In die tijden kende we nog geen iDEAL of Paypal. Directe koppelingen met logistieke dienstverleners was al helemaal abracadabra.

Binnen Mic-Media werd er hard gesleuteld aan nieuwe modules voor de E-commerce markt welke de werking van de webwinkels voor de klant moesten vereenvoudigen. Veel hebben we moeten sparren met toeleveranciers om naar oplossingen te werken die voor beide partijen op het eerste oog vanzelfsprekend leken, maar vervolgens uitdagende projecten werden. Ik kijk terug op een bewogen periode waarin het internet nog in de kinderschoenen stond en welke in de afgelopen jaren volwassen is geworden. Momenteel werken we nog altijd aan mooie op maat geschreven projecten en blijven we onze kennis verbreden. Graag wil ik dan ook vanuit deze positie u bedanken voor het vertrouwen. Daarnaast is onze ervaring met alles wat wij doen ook 20 jaar aangesterkt en staat Mic-Media samen met zijn partners klaar om ook uw project tot een succes te maken!

Eigenaar, Corné Kiesebrink

 

 

 

Login Form